• purificatore d'aria all'ingrosso

Perchè avemu bisognu di aria pulita?

Perchè avemu bisognu di aria pulita?

11111111

Se l'aggravamentu di l'inquinanti di l'aria ùn hè micca firmatu, tutti l'organisimi chì li respira sò in risicu.Ancu s'ellu pò sopravvive, e cundizioni ambientali sò diventate assai duru.A prutezzione di u nostru ambiente di vita hè diventata critica è a migliurà a qualità di l'aria ùn deve esse ritardata più.L'UNICEF "Aria pulita per i zitelli - L'impattu di a contaminazione di l'aria nantu à i zitelli" indica l'effetti negativi di a contaminazione di l'aria:

L'effetti di a contaminazione di l'aria nantu à i zitelli" indica l'effetti negativi di a contaminazione di l'aria:

- Pò purtà à l'abortu in e donne incinte, a nascita prematura di i zitelli è u pesu di nascita

- Diverse malatie chì contanu unu in deci morti trà i zitelli sottu cinque

- Pò dannà u sviluppu sanu di u cervellu di i zitelli

- un trascinamentu di l'ecunumia è a sucietà, u costu di quale hè digià altu à 0,3% di u PIB glubale - è cuntinueghja à cresce ogni annu.

- I contaminanti di l'aria sò un prublema mundiale è a situazione s'aggrava

- Scalatu à u pesu di u corpu, i zitelli respiranu duie volte più veloce di l'adulti è sò più vulnerabili perchè e so vie aeree sò più respirabili.

- L'inquinanti di l'aria fine, principarmenti causati da u smog, sò più prubabile di entre è irritate i pulmoni di i zitelli, pruvucannu è aggravendu e malatie chì minaccianu a vita.I studii anu dimustratu chì sti particeddi minusculi ponu attraversà a barriera sangue-cervellu, à quale i zitelli sò menu resistenti, ponu causà inflammazioni, ancu dannu u tessulu cerebrale, è impediscenu permanentemente u sviluppu cognitivu.

- Quandu e donne incinte sò esposti à l'aria chì cuntene contaminanti dannosi, i contaminanti ponu ancu attraversà a barrera placentare è dannu u fetu in sviluppu.

Purificatore d'aria à muru Sterilizzatore d'aria purificatore

♥ Eliminate 97% odori, fume di tabacco, fume, odore di cibo, odore di bevande, odore di animali domestici.

♥ Eliminate 99,7% di polvera, polline, allergie, muffa.

♥Elimine u 99,9% di formaldeide, benzene è altri TVOC Uccide bacteriale, virus, germi Aiuta à respira è dorme megliu è migliurà l'immunità umana.

♥Clear statica, ristabilisce l'attività di u corpu Aumenta l'ossigenu di u cervellu, è rinfurzà a funzione di u sistema cardiovascular.


Tempu di post: 25-06-2022