• purificatore d'aria all'ingrosso

Chì sò i benefici di un purificatore d'aria

Chì sò i benefici di un purificatore d'aria

U clima attuale hè peghju è peghju, tanti prupietari seguitanu è cumprà purificatori d'aria, ma chì sò i benefici di purificatori d'aria specifichi?Fighjemu un breve sguardu cun mè quì sottu.

1. Chì sò i benefici di i purificatori d'aria

I purificatori d'aria ponu assorbe a polvera in l'aria è migliurà a qualità di l'aria interna.2. U purificatore d'aria hà i vantaghji di cuntrullà u formaldehyde, è à u stessu tempu, pò ancu caccià l'odore stranu in l'aria è mantene l'aria fresca.3. U purificatore di l'aria pò ghjucà un certu effettu di sterilizazione è migliurà a pulizia di l'aria.

Siconda, quali sò e cumpetenze di cumprà un purificatore d'aria

1. Fighjate à l'efficienza di a pruduzzioni di l'aria purificata: A funzione principale di u purificatore d'aria hè di purificà i sustanzi dannosi in l'aria è mantene a qualità di l'aria fresca.Dunque, quandu compra un purificatore d'aria, duvete capisce l'efficienza di output di l'equipaggiu.A più alta l'efficienza, u megliu a purificazione.U megliu a capacità, se a liberazione di ioni negativi di u dispusitivu hè più di 10 milioni per seconda, hè megliu.

2. Fighjate à a funzione di purificazione di l'aria: quandu u purificatore d'aria hè statu introduttu prima, a funzione era assai simplice, è solu a purificazione PM2.5 puderia esse realizatu.Più è più cumpletu, in più di a purificazione PM2.5, pò ancu sguassà in modu efficace e macchie dannusu cum'è formaldehyde, l'odore di fume, a stupidità, è ancu assorbe i capelli d'animali chì dannu à u corpu umanu in l'aria.A più funzioni chì fate attenzione, u più caru serà u prezzu., Avete da fà ciò chì pudete quandu cumprà.
主图00011
3. Fighjate à a sicurità di u purificatore: Parechje apparecchi elettronichi nantu à u mercatu utilizanu tecnulugia di ioni negativi.Ancu s'ellu pò sterilizà è disinfetta in modu efficace, generà una grande quantità di ozonu dopu l'usu, risultatu in a contaminazione di l'aria secundaria.In i casi severi, pò influenzà a salute di a famiglia, cusì quandu compra, pruvate di sceglie a tecnulugia di carbone attivatu, chì hè relativamente sicura.


Tempu di Postu: Aug-23-2022