• purificatore d'aria all'ingrosso

Chì sò i metudi di mantenimentu di ogni ghjornu di u purificatore d'aria?

Chì sò i metudi di mantenimentu di ogni ghjornu di u purificatore d'aria?

https://www.lyl-airpurifier.com/

Cum'è i purificatori di l'acqua, i purificatori di l'aria deve esse puliti regularmente, è certi pò avè bisognu di rimpiazzà i filtri, i filtri, etc. per mantene l'effettu di purificazione.Mantenimentu è mantenimentu di i purificatori d'aria: Cura è Mantenimentu di ogni ghjornu

Verificate u filtru regularmente

Quandu ci hè assai polvera nantu à e pale di fan, pudete aduprà una spazzola longa per sguassà a polvera.Hè cunsigliatu di fà u mantenimentu ogni 6 mesi.

Eliminazione di a polvera di a pale di ventilatore

A cunchiglia hè faciule d'accumulà u polu, cusì sguassate cù un pappu umitu regularmente, è hè cunsigliatu di pulizziari ogni 2 mesi.Ricurdate micca di scrub cù solventi organici cum'è gasoline è acqua di banana per evità danni à a cunchiglia di purificatore fatta di plastica.

Mantenimentu esternu di u chassis

L'accensione di u purificatore d'aria 24 ore à ghjornu ùn solu ùn aumenterà micca a pulizia di l'aria interna, ma purterà à consumabili eccessivi di u purificatore d'aria è riduce a vita è l'effettu di u filtru.In circustanze nurmale, pò esse apertu per 3-4 ore à ghjornu, è ùn ci hè bisognu di apre per un bellu pezzu.

Pulizia di filtru

Sustituite regularmente l'elementu di filtru di u purificatore d'aria.Pulite l'elementu di filtru una volta à settimana quandu a contaminazione di l'aria hè seria.L'elementu di filtru deve esse rimpiazzatu ogni 3 mesi à a mità di un annu, è pò esse rimpiazzatu una volta à l'annu quandu a qualità di l'aria hè bona.

I purificatori d'aria assorbanu i contaminanti, prutegge a salute di i membri di a famiglia, amparanu a cunniscenza di mantenimentu, è facenu i purificatori d'aria faciuli d'utilizà è durable.Chì altra poca cunniscenza sapete di i purificatori d'aria?Spartemu !

18

Tempu di Postu: Jul-02-2022