• purificatore d'aria all'ingrosso

4 COSE DA CONSIDERE QUANDO SCEGLIE UN FILTRO O PURIFICATORE D'ARIA

4 COSE DA CONSIDERE QUANDO SCEGLIE UN FILTRO O PURIFICATORE D'ARIA

Ancu in u vaghjimu, u clima cálido è umitu in Sumter, SC, pò esse dumandà qualchì tipu di trattamentu di l'aria in a vostra casa.Se sceglite un purificatore d'aria o un purificatore d'aria dipende da i vostri bisogni.Questa guida spiega quattru fatturi impurtanti per cunsiderà quandu decide quale hè ghjustu per a vostra casa.

1. Differenze trà i purificatori d'aria è i purificatori d'aria

A ghjente a volte usa sti termini in modu intercambiable, ma ci sò certe differenzi.Tramindui i dispusitivi caccià impurities, ma mentri anpurificatore d'ariafiltra l'aria, un purificatore d'aria a disinfetta, rimuovendu particelle cumpresi:

  1. Peli di animali domestici
  2. Dust and dust acari
  3. Polline
  4. Fumà
  5. Contaminanti biologichi

2. Size Room

Un sistema di purificazione di l'aria funziona in una sola stanza.Un purificatore di l'aria hè una suluzione per tutta a casa, chì pudete avè un prufessiunali installate direttamente in u vostru sistema HVAC, cù un filtru d'aria per intrappulà particeddi grossi.

3. Pollutants

Un purificatore d'aria filtra a contaminazione da u fumu, i COV o altri gasi.Un purificatore d'aria sguassate virus è altri patogeni chì facenu a ghjente malati o provocanu reazzioni allergii.

A crescita bacteriana è e spore risultatu da l'umidità pò ancu causà malatie respiratorie.Mentre un purificatore d'aria pò filtrà e spore, un purificatore d'aria li disattiva.

4. Tecnulugia di trattamentu di l'aria

Un filtru HEPA hè grande per filtrà particelle chjuche, ma per u fumu o VOC, avete bisognu di un filtru di carbone attivu.Per i spori, avete bisognu di un sterilizzatore UV.Un purificatore d'aria hà sempre un filtru.Un purificatore d'aria, in ogni modu, pò usà a luce UV, un filtru ionicu o elettrostaticu o tramindui per intrappulà particelle è patogeni è gasi.

Cuntattate a nostra squadra prufessiunale in Air Solutions Heating and Cooling per tutti i vostriqualità di l'aria internabisogni in Sumter, SC.Sia chì avete bisognu di un purificatore d'aria, di un purificatore d'aria o di i dui, i nostri tecnichi di u persunale anu a suluzione chì funziona megliu per voi è a vostra casa.


Tempu di post: 14-ghjugnu-2022