• purificatore d'aria all'ingrosso

Perchè avete bisognu di un purificatore d'aria?

Perchè avete bisognu di un purificatore d'aria?

I purificatori di l'aria sò diventati una necessità assoluta per i spazi interni induve a presenza di contaminanti è allergeni in l'aria aumenta.Vivendu vicinu à l'ambienti naturali diventa sempre più difficiuli in e grande cità, è l'aria fresca diventa inesistente cum'è i livelli di contaminazione aumentanu.In questu casu, i purificatori d'aria sò pruvati per allevà l'inalazione di l'aria tossica.Eccu una guida di compra per sceglie u megliu purificatore d'aria per sè stessu -
1

L'aria interna hè più dannusu chè l'aria esterna.Inoltre, i prudutti di a casa cum'è i deodoranti, i pulitori è l'imprese inkjet cuntribuiscenu à a contaminazione di l'aria interna.I purificatori d'aria sò cunsigliati per e persone cù allergii à u polu, l'asma o qualsiasi altra malatia respiratorja, è ancu i zitelli.I purificatori d'aria cuntrolanu a qualità di l'aria eliminando allergeni, polline, polveri, capelli di animali domestici è altri contaminanti invisibili à l'occhiu nudu.Certi purificatori d'aria ponu ancu assorbe ogni odore sgradevule da pitture è vernici.

Chì ghjè u rolu di un purificatore d'aria?
I purificatori d'aria utilizanu filtrazione meccanica, ionica, elettrostatica o hibrida per purificà l'aria interna.U prucessu implica l'attrazione di l'aria contaminata à traversu un filtru è poi u circondu in a stanza.I purificatori assorbanu contaminanti, particelle di polvera è ancu odori per purificà l'aria in a stanza, assicurendu un sonnu megliu.

主图0003

Cumu sceglie un purificatore d'aria secondu e preferenze persunale?
I bisogni di tutti per un purificatore d'aria pò esse sfarenti.Questu hè u megliu metudu per pochi casi -
• I malati d'asma duveranu sceglie i purificatori di l'aria cù i filtri TRUE HEPA è ùn anu da evità i purificatori di l'ozone.
• E persone cun immunità bassa è i pazienti di dialisi duveranu installà un purificatore d'aria d'alta qualità cù un veru filtru HEPA, pre-filtru, etc. • Solu a tecnulugia di filtrazione HEPA vera assicura 100% eliminazione di allergens.• E persone chì campanu in i lochi di custruzzione devenu assicurà chì anu un purificatore cù un pre-filtru putente.U prefiltru deve esse rimpiazzatu spessu.
• E persone chì vivenu in i zoni industriali duveranu pussede un purificatore cù un filtru di carbone attivatu per sguassà l'odori da l'aria.
• E persone cù l'animali in casa anu da sceglie ancu un purificatore d'aria cù un prefiltru forte per evità di inalà i capelli di l'animali.


Tempu di post: 15-ghjugnu-2022