• purificatore d'aria all'ingrosso

Perchè avete bisognu di un purificatore d'aria in a vostra vita?

Perchè avete bisognu di un purificatore d'aria in a vostra vita?

A vostra zona hà l'aria raghjone pulita a maiò parte di l'annu o tuttu l'annu, è pudete ancu avè bisognu di un purificatore d'aria in casa.Scuprite ciò chì l'EPA hà da dì nantu à a qualità di l'aria interna quì.

 

Sì avete allergii severi, soprattuttu in a primavera o in u vaghjimu, pudete aduprà un sistema di purificazione di l'aire per sguassà u polline da a vostra casa chì provoca prurito in l'occhi è flare-ups di a membrana mucosa.

 

Avete difficultà per mantene a vostra casa libera di polvera?I purificatori di l'aria in casa ponu ancu aiutà à riduce a quantità di polvera in l'aria intrappulà a polvera in l'aria è circulate solu l'aria pulita.

 

Vive cù un fumatore o aduprendu una stufa à legnu è / o un focu?I purificatori d'aria funzionanu assai bè, filtrà i fumi è e particelle lasciate in l'aria per via di a combustione.Tutti sapemu chì u fumu di seconda mano ùn hè micca solu male per a nostra salute, ma ancu per a nostra pittura, mobili, tappeti, pareti è più.I purificatori d'aria ùn renderanu micca a vostra casa 100% innocu per u fumu, ma aiutanu à filtrà queste sustanzi dannusu chì contaminanu assai l'aria.

 

Avemu menzionatu chì avè una casa cumplettamente pulita hè un grande fattore pusitivu per esse senza contaminanti di l'aria.Mentre avè menu polvera, muffa, batteri, etc. in a vostra casa certamenti aiuta, i metudi chì utilizate per luttà sti cosi ponu in realtà creà a so propria contaminazione di l'aria.Quasi ogni pruduttu di pulizia pudorante chì aduprate pò contamina l'aria cù sustanzi chimichi dannosi.

 

Aduprate detergente per lavanderia, sapone per piatti, candeggina, pulitore di stuccatura, pulitore per finestre, spray deodorante, aerosol, ecc?Tuttu chistu contamina l'aria chì respira.Mantene a vostra casa pulita per eliminà a contaminazione di l'aria hè un prublema 22 À a fine di u ghjornu, a pulitura di l'aria hè solu una pratica megliu è ùn ci hè megliu modu chè cumprà è aduprà un bon purificatore d'aria.

 

Infine, in a casa di a ghjente ordinaria, hè faciule truvà battìri chì flottanu in l'aria.Investisce in un purificatore d'aria di qualità per a vostra casa puderia esse solu a diferenza trà mantene a salute o malati!Questu pò esse particularmente utile s'è vo site più di una persona in a famiglia.Se qualchissia chì vive cù hè malatu, u purificatore d'aria chì cumprate serà probabilmente a vostra ultima linea di difesa contr'à tuttu ciò chì portanu.

20210623新款净化器_11


Tempu di post: May-07-2022