• purificatore d'aria all'ingrosso

Induve possu cumprà un purificatore d'aria di alta qualità?

Induve possu cumprà un purificatore d'aria di alta qualità?

19
Liangyueliang hà sperienza in l'industria di disinfezione è sterilizazione di purificatori d'aria da 2002. "Clean" appartene à "Liangyueliang" è hè statu stabilitu in 2016. "Liang Yueliang è Qingjing Company" hè un purificatore d'aria prufessiunale OEM, i prudutti includenu purificatori d'aria in Cina, casalinghi. purificatori d'aria, purificatori d'aria HEPA, purificatori d'aria di ioni negativi, purificatori d'aria di ioni d'idrogenu, purificatori d'aria di ioni Purificatori d'aria, purificatori d'aria interni, purificatori d'aria intelligenti, purificatori d'aria per animali domestici è purificatori d'aria per auto, ecc.

In cunsiderà l'altri periculi per a salute assuciati cù l'inalazione di tuttu, da i prudutti di pulizia di a casa à i ritardanti di fiamme di mobili, l'acquistu di un purificatore d'aria pò sembrà micca un brainer.In fatti, l'esperti dicenu chì certi tipi ponu esse assai utili.Ma quandu si tratta di un tipu populari di purificatore - i cosiddetti "ionizers" - i risichi ponu sopra à i ricumpensa.

L'animali sò in e nostre case ogni ghjornu è portanu l'odore di l'animali, macchie d'urina è caspa di a pelle.Per i membri di a famiglia cù allergii, sti odori ponu esse disturbanti è causanu distress respiratoriu, chì ponu purtà à visite di l'ospitale caru è longu.

Un purificatore d'aria migliurà a qualità generale di l'aria interna, chì à u turnu migliurà a vostra salute.Tendemu à associà a contaminazione di l'aria solu cù l'aria esterna;in ogni modu, l'Agenzia di Proteczione Ambientale (EPA) stima chì i livelli di contaminazione di l'aria interna pò esse da 2 à 5 volte più altu ch'è i livelli di contaminanti esterni.

A polvera, u polline, l'animali di l'animali, i spori di muffa è l'excrementi di l'acaru di a polvera ponu agisce cum'è allergeni, inducendu allergii in individui sensittivi.Particelle di fumu è composti organici volatili ponenu una minaccia per a salute.L'esposizione à diversi ingredienti, cumpresi i composti organici volatili, pò aumentà a probabilità di sviluppà sintomi di sindromu di l'edificiu malatu.Utilizendu a tecnulugia di illuminazione UV, i purificatori d'aria sò sempre più capaci di eliminà più batteri, virus è particelle chì dannu l'ADN.

In fatti, a contaminazione di l'aria interna hè una di e principali preoccupazioni ambientali di u paese.Parechji contaminanti eliminati da i purificatori di l'aria sò cunnisciuti per pruvucà l'allergii è l'asma.Dunque, i purificatori d'aria daranu sollievu à quelli chì soffrenu è riducenu a probabilità chì a ghjente li infettarà quandu ùn sò micca digià soffrenu.I zitelli è i zitelli sò particularmente vulnerabili à l'asma è l'allergii perchè passanu a maiò parte di u so tempu in casa.

À propositu di Liangyueliang

Per 12 anni, Liangyueling hè stata una impresa d'alta tecnulugia cuncentrata in a ricerca è u sviluppu, a produzzione, a vendita è u serviziu di disinfezione, sterilizazione è apparecchi domestici sani.Impegnatu à aduprà a tecnulugia per creà aria sana, bella, di alta qualità è vita per i cunsumatori.Hà vintu successivamente parechji onori cum'è "Guangdong High-tech Enterprise" è "Top Ten Professional Brands of China's Environmental Protection Industry (Clean Air) in 2017".

Cù i vantaghji di u travagliu di sviluppu di produttu di tecnulugia di prutezzione di l'ambiente, creeremu u valore massimu per i clienti.


Tempu di post: Jul-27-2022