• purificatore d'aria all'ingrosso

Chì sò i metudi di disinfezione di l'aria?Perchè si dice chì a disinfezzione + purificazione hè a vera disinfezione

Chì sò i metudi di disinfezione di l'aria?Perchè si dice chì a disinfezzione + purificazione hè a vera disinfezione

Ricertamenti, l'epidemie lucali di u mo paese anu dimustratu e caratteristiche di parechji punti, spazii larghi è frequenti frequenti, è u travagliu di prevenzione è cuntrollu di l'epidemie face sempre sfide severi.

Cum'è tutti sapemu, gocce è aerosol sò diventati i principali metudi di trasmissione di coronavirus, in particulare in un ambiente spaziu relativamente chjusu, hè più faciule per furmà aerosols di virus à alta carica, risultatu in infezioni bruschi à grande scala.

Dunque, in più di a prutezzione persunale, a ventilazione naturale cuntinua è l'acquistu di l'equipaggiu di disinfezione pertinenti sò diventati e misure principali per a prevenzione è u cuntrollu di l'epidemie.

1

A tecnulugia di disinfezione fiorisce

Sicurezza è efficienza sò a chjave

Cù epidemie ripetute, a disinfezione è a sterilizazione hè diventata un travagliu nurmalizatu.U sterilizzatore di l'aria utilizatu in l'istituzioni mediche hè intrutu in l'ochju publicu, è i scenarii d'usu si sò spustati da l'uspitali à diversi spazii publichi in uffizii, stazioni, terminali, è ancu case.

4

Disinfezione UV

Principiu: Irradiendu microorganismi cum'è battìri è virus, u mecanismu di l'ADN in u corpu hè distruttu, facendu a morte è perde a so capacità di ripruduce.

Pros è cuns: U so vantaghju si trova in u so prezzu bassu, ma limitatu da i materiali di fabricazione è u tempu d'irradiazione, hè difficiule di guarantiscia l'effettu di disinfezione.

 

Disinfezione di l'ozonu

Principiu: L'ozonu hà forti proprietà ossidanti, è reagisce cù a proteina è l'ADN in i batteri, distruggendu u metabolismu di i batteri, ghjucanu cusì u rolu di sterilizazione è disinfezione.

Vantaghji è svantaghji: a disinfezione dinamica ùn pò esse ottenuta, è i scenarii d'usu sò limitati.

 

Disinfezione di plasma

Principiu: Sutta l'azzione cumminata di l'ioni pusitivi è negativi liberati, i batteri è i virus ponu esse rapidamente uccisi senza contaminazione secundaria.

Vantaghji è svantaghji: cunvivenza umanu-macchina, disinfezione in tempu reale, alta efficienza è sicurezza.

 

In cunfrontu, diversi metudi di disinfezione anu i so propri vantaghji è svantaghji, è a macchina di disinfezione di l'aria cù a tecnulugia di plasma hà vantaghji evidenti in u rendiment di sicurezza è l'effettu di disinfezione.

Disinfezzione + Purificazione

pò bluccà in modu efficace a trasmissione di gocce è aerosols

 

Hè statu cunfirmatu da l'accademici singaporani chì i risultati pusitivi ponu esse rilevati nantu à a superficia di u tampone di cuttuni quandu si campionanu da u ventu in a stanza di un paziente COVID-19.

 

In l'annunziu ufficiale di u 2020, hè statu ancu prupostu chì ci hè una pussibilità di trasmissione di aerosol quandu esposti à alta concentrazione di aerosol per un bellu pezzu in un ambiente relativamente chjusu.U bloccu di a trasmissione di gocce è aerosols hè diventatu una parte impurtante di a prevenzione epidemica.

 

In a vita di ogni ghjornu, e persone sane ponu pruduce quantità variate di gocce è aerosols in a so respirazione, a cunversazione, a tosse è u starnutu di ogni ghjornu.Una volta chì ci sò malati in i lochi publichi, hè faciule fà infezzione di gruppu.

Guangdong Liangyueliang Optoelectronics hà 21 anni di sperienza in l'industria di disinfezione è sterilizazione.Hè una impresa d'alta tecnulugia cuncentrata nantu à a ricerca è u sviluppu, a produzzione, a vendita è u serviziu di l'apparecchi sanitari di disinfezione è sterilizazione di l'ambiente.L hè impegnatu à aduprà a tecnulugia per creà aria sana, bella è di alta qualità per i cunsumatori.Hà vintu successivamente parechji onori cum'è "Guangdong High-tech Enterprise" è "Top Ten Professional Brands of China's Environmental Protection Industry (Clean Air) in 2017".

 

Disinfettore di l'aria medica
irradiazione uv, filtrazione primaria, anioni (trè in unu)
Hè più convenientu di disinfettà l'aria in ogni mumentu è in ogni locu
1 (7)
Eliminazione di l'odore per purificazione anionica

Aduprendu u campu elettrostaticu di plasma bipolari per decompone è scumpressate i batteri negativi, u polu di polvera hè rottu in combinazione cù una rete elettrostatica di carbone attivatu, irradiazione di lampade ultraviolere, fotocatalisi dopu a sterilizzazione è a filtrazione, un gran numaru di aria pulita trattata circula rapidamente in u flussu di l'anellu, cusì quantu à ottene sterilizazione, fume, polvera, caccià l'odore è altri effetti!
2
A sterilizazione di l'ozonu hè cumpleta senza residu

L'ozonu decompose sustanzi dannusu in l'aria, decompose a surgente è uccide ogni tipu di batteri nocivi. Ùn hè micca cupertu da l'adsorption ohysical o fragrance. L'ozonu pò sparghje rapidamente in tutta a casa.Ùn ci era micca un angulu mortu in a sterilizazione.
1 (8)
U purificatore d'aria ghjustu per a vostra casa hè assai impurtante per noi.Per a vostra salute, ùn hè micca troppu tardi per cumprà un purificatore d'aria.Liangyueliang hè impegnatu in a squadra di R & D di scienza è tecnulugia, è hà più di 100 brevetti di apertura di stampi per creà una vita megliu per i cunsumatori.Vita sana di alta qualità, chì produce u megliu purificatore d'aria per tutti.Sè avete bisognu di u purificatore d'aria ghjustu, Liang Yue Liang hè quì per voi.
influenza
influenza 3

Tempu di post: Apr-11-2022