• purificatore d'aria all'ingrosso

U megliu purificatore d'aria

U megliu purificatore d'aria

Per i pruprietarii di casa chì sò stanchi di pulizziari è di mantene i filtri d'aria, truvà u megliu purificatore di l'aria senza filtri diventa a prima cosa in a so lista di priorità.È perchè micca ?Ci hè tantu da guadagnà da i purificatori d'aria senza filtru.I purificatori d'aria senza filtri sò menu costosi à longu andà, pruduceranu menu rumore operativu è venenu cù una migliore efficienza energetica.

U travagliu di i purificatori d'aria hè solu per dà a vostra casa aria più pulita.Un purificatore d'aria senza filtri piglia tutti i cattivi odori in a vostra casa cum'è fume, fumi, allergeni, particelle dannosi, cattivi odori, etc. è vi dà torna l'aria pulita.Simple cum'è questu.Piglianu l'aria contaminata è rinvianu l'aria pulita.

In u passatu, l'argumenti sò stati purtati contr'à i purificatori d'aria senza filtri, ma dopu avè usatu in l'ultime settimane, simu vinduti nantu à sta nova tecnulugia perchè avemu amparatu chì ùn ci vole più esse filtri d'aria puliti.Nemmenu avemu da rimpiazzà elli.L'usu di purificatori d'aria chì venenu cù filtri rimpiazzabili o lavabili pò cunsumà assai tempu è qualchì volta soldi.

Sè vo avete cercatu nantu à u mercatu per u megliu purificatore d'aria senza filtru, site ghjuntu à u locu ghjustu.Eccu alcuni di i migliori purificatori d'aria senza filtru chì pudete uttene in u mercatu oghje:

U megliu purificatore d'aria senza filtri per a vostra casa [2022]

salute 2

Disinfettore di l'aria medica
irradiazione uv, filtrazione primaria, anioni (trè in unu)
Hè più convenientu di disinfettà l'aria in ogni mumentu è in ogni locu
Eliminazione di l'odore per purificazione anionica
Aduprendu u campu elettrostaticu di plasma bipolari per decompone è scumpressate i batteri negativi, u polu di polvera hè rottu in combinazione cù una rete elettrostatica di carbone attivatu, irradiazione di lampade ultraviolere, fotocatalisi dopu a sterilizzazione è a filtrazione, un gran numaru di aria pulita trattata circula rapidamente in u flussu di l'anellu, cusì quantu à ottene sterilizazione, fume, polvera, caccià l'odore è altri effetti!
A sterilizazione di l'ozonu hè cumpleta senza residu
L'ozonu decompose sustanzi dannusu in l'aria, decompose a surgente è uccide ogni tipu di batteri nocivi. Ùn hè micca cupertu da l'adsorption ohysical o fragrance. L'ozonu pò sparghje rapidamente in tutta a casa.Ùn ci era micca un angulu mortu in a sterilizazione.
Specificazione
Sensore di particelle
Sensore di particelle
A regulazione di a velocità di u ventu
Terza marcia
Frequenza nominale
Frequenza nominale
Timing
1H-8H
Potenza nominale
50 ~ 60 Hz
Manera di cuntrullà
Toccate è selezziunate, telecomando infrared
U putere di sterilizazione UV
75W
Tasti di u pannellu
9 buttoni
Pruduzzione di ioni negativi
25W
Livellu di rumore valutatu
35-55 db
Zona d'usu
7500 万/s
Funzione di prutezzione di u putere
Funzione di spegnimentu Clamshell
Funzione di filtru
40-60 m²
Pesu netu
7,15 kg
Certificazione di u produttu
Rapportu di Test di Sterilizazione CE FCC ROSH EPA
Pesu grossu
10 kg
Dimensione di u pacchettu
125 * 94 * 248 in / 320 * 240 * 630 mm
Dimensione di u produttu
125 * 94 * 248 in / 320 * 240 * 630 mm
Descrizzione di u produttu
1 、 Cambia 2 、 Volume d'aria 3 、 Ozonu 4 、 Timing / aghjunghje 5 、 Ioni negativi 6 、 Timing / Minus 7 、 Disinfezione 8 、 L'oscillazione di u ventu
Diagramma di a struttura di u produttu
Installa u filtru frontale. A piastra posteriore hè fatta di alea d'aluminiu.Pigliate a parte metallica è stallà nantu à u muru prima di a stallazione.Allora fibbia u pruduttu nantu à a piastra metallica per compie a stallazione.

A figura seguente mostra l'accessori di u pruduttu.A schermu di u filtru frontale deve esse pulita regularmente.U UVlamp integratu hè adupratu per tumbà i batteri è i virus.
Accessori di scatula di imballaggio:

1, pacchettu mediu ordinariu (senza LOGO, nisuna altra infurmazione. Adatta per i clienti OEM ordinarii.)
2 、 L'imballaggio di a marca di a nostra cumpagnia (Applicabile à i rivenditori o agenti)
3 、 Imballaggi persunalizati per i clienti (Servizi persunalizati per marche high-end)
Questa hè a nostra prova di imballaggio a prova di goccia.↓↓↓↓↓↓↓
Perchè sceglite noi
Hè u nostru onore chì i clienti ci dannu valutazioni.
Cuntattate u fornitore ↓
Profilu di a cumpagnia
INFORMAZIONI SU CUMPIA
Foshan Jiekang Electrical Appliances Co., Ltd fundata da un gruppu di esperti di tecnulugia è imprenditori da u famosu prufissore universitariu.Dapoi u 2019, avemu dedicatu à sviluppà tecnulugii innovatori è prudutti elettronici in relazione à a salute, cum'è u purificatore d'aria aiutanu à pulisce a nostra qualità di l'aria interna è ci facenu respira un sistema di sonnu diversu è intelligente per migliurà a nostra qualità di sonnu.
FAQ
Q1: Cumu facemu un ordine?A: Diteci u numeru di l'articulu è a quantità chì avete bisognu, uttene l'ultima citazione;Cunfirmà i dettagli di l'ordine, Reach Trading Intention, Manderemu l'ordine PI; Dìcimu l'indirizzu di spedizione cù u codice postale è u telefunu di cuntattu No, Organizà u pagamentu;Dopu cunfirmà u pagamentu, spediremu l'ordine in 1-2 ghjorni di travagliu (ordine di mostra)

Q2: Cumu facemu u pagamentu ?A: Accettamu Paypal, Western Union, T/T, Alibaba Pagamentu Sicuru.
Q3: Chì ghjè u tempu di consegna A: U tempu di consegna hè di solitu 7-15 ghjorni di travagliu dopu u pagamentu ricevutu.
Q4: Cumu esse spedite a merchenzie ?A: Spedimu via DHL, UPS, TNT, Fedex nurmale.EMS hè ancu ok.Sè più altu
quantità di ordine, pò esse speditu per Mare o Aria.
Q5: Hè dispunibule OEM / ODM?A: Iè, hè dispunibule.Pudemu avè u logò nantu à l'articuli.Per i dettagli, per piacè cuntattate u vostru rappresentante di vendita.
Q6: Sò una fabbrica o una sucietà cummerciale ?A: Semu fabbrica.
Q7: Cumu faci a vostra fabbrica in quantu à u cuntrollu di qualità?A qualità hè a priorità.Avemu sempre attribuisce una grande impurtanza à u cuntrollu di qualità da a
the end.Our fabbrica hà guadagnatu CE, certificazione ROHS.

 


Tempu di Postu: Apr-15-2022