• purificatore d'aria all'ingrosso

Hè necessariu cumprà un purificatore d'aria?

Hè necessariu cumprà un purificatore d'aria?

S'ellu hè necessariu cumprà un purificatore d'aria, avete bisognu di sceglie secondu i vostri bisogni.
https://www.lyl-airpurifier.com/

1. Sè vo campate in un ambiente aria poviru, hè necessariu di cumprà un purificatore d'aria.U purificatore d'aria hà e funzioni di purificazione di smog, sguassate formaldehyde, toluene, fume, sguassate l'odore, filtrà u polline, i capelli di l'animali, a sterilizazione, etc. Multifunzione.

2. Per e famiglie campagnoli, i purificatori di l'aria ponu esse acquistati selettivamente, perchè l'ambiente di vita in i zoni rurali hè relativamente còmode, è a probabilità di l'ambienti di vita hè contaminatu ùn hè micca assai grande.

Chì faci un purificatore d'aria
1. Si pò caccià assai polvara, particeddi è sustanzi polveri in l'aria, è impedisce a ghjente da inhaling in u corpu, in particulare i particeddi fini, cum'è PM2.5 è PM1, chì ponu diventà direttamente particeddi chì ponu entre in i pulmoni, chì pruvucarà pneumonia è malatie cardiovascular.etc., cusì a prisenza di purificatori d'aria pò ancu riduce in modu efficace l'incidenza di e malatie.

2. Si pò caccià sustanzi tossichi cum'è formaldehyde, benzene, pesticidi, è idrocarburi misted in l 'aria, accussì comu a evitari discomfort fisicu o ancu avvelenamentu causatu da u cuntattu corpu umanu cun ellu.In fatti, parechji casi anu dimustratu chì ci hè una certa cunnessione trà a leucemia di a zitiddina o di qualchì leucemia adulta è sustanzi di formaldehyde è benzene, è hè ancu quasi sicuru chì a formaldehyde hè una di e cause principali di leucemia di a zitiddina.Utilizà un purificatore d'aria prufessiunale chì elimina formaldehyde pò riduce efficacemente l'entrata di formaldehyde in u trattu respiratoriu è impedisce l'occurrence di leucemia.

3. Si pò caccià l'odori strani purtati da tabacco, fume oliu, animali, è gas di scarico in l'aria, assicurà a freschezza di l'aria interna, è rinfrescà a ghjente in a prufundità.Parechji prudutti anu ancu a generazione di ioni negativi prufessiunale è umidificazione.Questi sistemi di purificatori d'aria ponu fà l'ambiente più còmode è sanu.

Cumu i cunsumatori sceglienu purificatori d'aria
1. Quandu compra un purificatore d'aria, ùn hè micca u più caru u megliu, avemu ancu bisognu di sceglie un purificatore adattatu secondu i nostri bisogni di purificazione.Per esempiu, avemu bisognu di sapè quantu spaziu u purificatore d'aria pò purificà, chì sustanzi dannusu ponu esse purificati à u stessu tempu, è s'ellu farà rumore quandu hè in esecuzione.

2. Hè ancu esse cumminata cù l'ambienti interni.Certi famigghi hannu più polvara, o hannu prublemi bacterial, allergens, etc., o qualchi famigli sò appena rinuvatu, è ci hè un prublema di formaldehyde eccessivu.Quandu sceglite un purificatore, hè necessariu di sceglie secondu i bisogni.Certi sò carbone attivatu, certi sò ioni negativi, etc., è certi sò cumminati cù parechje funzioni.


Tempu di post: Aug-22-2022