• purificatore d'aria all'ingrosso

Introduzione à a funzione di purificatore d'aria

Introduzione à a funzione di purificatore d'aria

In l'invernu, ci sò u sole caldu è u smog."Under the Dome" di l'annu passatu hà fattu assai persone capisce l'orrore di smog.A ghjente pò aduprà maschere fora per resiste à u smog, è in l'internu ponu aduprà purificatori d'aria.Di sicuru, ci sò ancu parechji amichi chì sò in un statu d'aspittà è vede.Ùn sanu micca ciò chì hè un purificatore d'aria?Chì faci un purificatore d'aria?Oghje vi mustraraghju cumu funziona!

1. Deodorizazione

Eliminate l'odori da u corpu umanu, a vita, l'industria, a chimica, l'animali, etc.

2. In più di a materia particulata

A polvera, a sabbia gialla, a caspa è u polline sò i causi di malatie allergii, malatie oculari è malatie di a pelle.I purificatori d'aria ponu eliminà a materia particulata.
Terzu, in più di i batteri dannosi

I virus di l'influenza, i muffa è l'aria condizionata cuntenenu battìri chì causanu febbre alta, diarrea, pneumonia è altre malatie.I purificatori d'aria ponu sguassà i batteri dannosi.

Quartu, in più di gas di scarti dannusu

I veiculi, l'industria è i sigaretti sò i principali cause di mal di testa, dolore è vertigini.I purificatori d'aria ponu caccià i gasi di scarico dannosi.
5. In più di sustanzi chimichi

I chimichi nocivi cum'è formaldehyde, benzene, ammonia, sulphur, carbon monoxide sò i principali causi di cancru, è i purificatori d'aria ponu sguassà i chimichi.

6. Purificate l'aria

L'ioni negativi di l'aria facenu a polvera, fume, polline, gocce di gocce d'acqua è microorganismi in sospensione è altre sustanzi aerosol faciuli à aggregate, è ponu oxidize sustanzi organici in l'aria per eliminà l'odore peculiare da elli, cusì hà l'effettu di pulizziari. aria è migliurà a qualità di l'ambiente..

 

U sopra hè u cuntenutu pertinente nantu à u rolu di u purificatore d'aria, spergu chì vi pò aiutà!

https://www.lyl-airpurifier.com/

Tempu di post: Jul-19-2022