• purificatore d'aria all'ingrosso

U purificatore d'aria funziona veramente?

U purificatore d'aria funziona veramente?

Assai genti cunnosci purificatore d'aria, ma ùn sanu s'ellu hè veramente utile per noi, dopu à aduprà s'ellu ci hè veramente un effettu, hè assai di genti cura di u prublema, s'ellu hè dumandatu u nostru terrenu prufessiunale serà assai prufessiunale risponde à voi deve esse utile, ogni ospedale di famiglia è uffiziu hà bisognu

Un purificatore d'aria pò esse cum'è un cumplementu à un filtru è altre strategie per aiutà à sbarazzarsi di e particeddi seguenti.

Allergens

L'allergeni sò sustanzi chì ponu creà risposti immune avversi in forma di allergii o asma.U polline, a caspa di l'animali è l'acaru di a polvera sò trà l'allergeni più cumuni di l'aria.

Un purificatore d'aria pò travaglià in cungiunzione cù un filtru di particulate d'aria (HEPA) d'alta efficienza, in diverse qualità, l'ultimu di quale hè più cunnisciutu per intrappulà l'allergeni di l'aria.

 

Virus

Cum'è l'allergens, i particeddi di muffa di l'internu ponu esse particularmente periculosi per e persone cù l'asma è altre cundizione pulmonari.I purificatori di l'aria pò travaglià à qualchì puntu, ma a filtrazione hè assai più efficace per sguassà u muffa in l'aria.

Un purificatore d'aria cù un filtru HEPA hà da travaglià megliu, inseme à riduce u polu è purificate i livelli in a vostra casa.

 

Formaldeide

Un purificatore d'aria ùn pò micca solu purificà l'aria, a sterilizazione è a disinfezione, ma ancu in più di l'odore è di formaldehyde, s'è vo casa appena decorata pò pruvà à aduprà per aiutà vi in ​​più di formaldehyde effettu assai bonu.

 

Fumà

Purificatori di l'aria equipati di filtru pò ancu caccià u fumu in l'aria, cumpresu u fumu da u focu di u paisaghju Fonte fiduciale è u fumu di tabacco.Eppuru, i purificatori d'aria puderanu sbarazzarsi di l'odore di fume sanu.

A cessazione di fumà hè preferibile à pruvà à filtrà l'aria piena di fumu.Un studiu Trusted Source nantu à i purificatori di l'aria hà truvatu chì sti dispusitivi facianu pocu per sguassà a nicotina da l'aria interna.

 

Tossini interni

Ùn solu a vostra casa pò esse una fonte d'allergeni di l'aria è di muffa, ma pò ancu esse una fonte di tossini interni da i prudutti di pulizia, i prudutti di cura persunale, è più.

Quandu sti particeddi campanu in l'aria, ponu esse dannusu à u vostru corpu.I purificatori di l'aria ponu ancu intrappulà e tossine di l'internu, ma u megliu modu per sguassà e tossine in a vostra casa hè di riduce u so usu in u primu locu.


Tempu di pubblicazione: 22-settembre-2021