• purificatore d'aria all'ingrosso

sensu cumunu di a vita |Purificatore d'aria interna, hè una tassa IQ?

sensu cumunu di a vita |Purificatore d'aria interna, hè una tassa IQ?

01

a contaminazione di l'aria esterna

Ùn ci hè dubbitu chì l'aria hè circulata.Ancu s'ellu ùn ci hè micca una finestra per a ventilazione, u nostru ambiente internu ùn hè micca un ambiente pienu di vacuum.Hà circulazione frequente cù l'atmosfera esterna.Quandu l'aria esterna hè contaminata, più di u 60% di a contaminazione in l'aria interna hè ligata à l'aria esterna.

02

A contaminazione di l'attività di u corpu umanu

U fumu in casa, a cucina in cucina, a brucia di stufa di gas, l'usu di l'aria condizionata è di i frigoriferi, è parechji altri apparecchi domestici aumenteranu a contaminazione di l'aria interna.Trà elli, u dannu di fumà hè u più evidenti.Basta fumà una sigaretta pò aumentà a concentrazione di PM2.5 in l'internu di 5 volte in 4 minuti.

03

Fonti invisibili di contaminazione in ambienti interni

Decorazioni interni, accessori, pitture murali è mobili, etc., ùn importa micca quantu a qualità hè bona, cuntenenu sustanzi chimichi, chì aumentanu a contaminazione di l'aria interna.

Puntu di cunniscenza: Chì significa PM2.5?

Particelle fini, cunnisciute ancu com'è particelle fini è particelle fini, si riferiscenu à e particelle in l'aria ambientale chì u diametru aerodinamicu equivalente hè menu o uguale à 2,5 microns.

Sente cum'è: capiscu, ma ùn capiscu micca cumplettamente ...

Ùn importa micca, basta à ricurdà chì PM2.5 pò esse suspesi in l'aria per un bellu pezzu, è più a so cuncentrazione in l'aria hè più seriu, più seria a contaminazione di l'aria.

Quantu hè 2.5 microns?Um... avete vistu una munita di un dollaru?Quasi decimila 2,5 microns = 1 munita di cinquanta centesimi.

02

purificatore d'aria

Pò veramente purificà l'aria interna?

01

principiu di travagliu

U principiu generale di u purificatore d'aria hè di utilizà un mutore per attirà l'aria interna, poi filtrà l'aria attraversu strati di filtri, è poi liberate, è purificate l'aria interna attraversu un tali ciclu di filtru.Se a pantalla di filtru di u purificatore pò assorbe in modu efficace e sustanzi dannusu, pò ghjucà u rolu di purificazione di l'aria.

02

Ricunnisciutu internaziunale per a purificazione di l'aria interna

A causa di e caratteristiche persistenti è incerte di i contaminanti in l'aria interna, l'usu di purificatori d'aria per purificà l'aria interna hè attualmente un metudu ricunnisciutu internaziunale per migliurà a qualità di l'aria.

03

Comu sceglie un purificatore d'aria

Per a selezzione di purificatori d'aria, i seguenti quattru indicatori duru deve esse attentu

01

U voluminu di l'aria di u fan

L'effettu di purificazione efficiente vene da u forte volume d'aria circulante, in particulare u purificatore d'aria cù fan.In circustanze normale, hè megliu aduprà un purificatore d'aria cù un volume d'aria di 60 metri cubi per seconda per una stanza cù una superficie di 20 metri quadrati.

02

Efficienza di purificazione

Un numeru di efficienza di purificazione più altu (CADR) indica una efficienza più alta di u purificatore d'aria.In generale, u valore di l'efficienza di purificazione necessaria hè più di 120. Se a qualità di l'aria deve esse più altu, pudete sceglie un pruduttu cù un valore di efficienza di purificazione di più di 200.

03

rapportu di efficienza energetica

Quantu più altu hè u valore di u rapportu di efficienza energetica, u più efficiente energeticu hè u purificatore d'aria.Per un purificatore d'aria cù un bonu rapportu di efficienza energetica, u so valore di u rapportu di efficienza energetica deve esse più grande di 3,5.À u listessu tempu, u rapportu di efficienza energetica di un purificatore d'aria cù un fan hè più altu.

04

sicurità

Un indicatore impurtante di i purificatori d'aria hè l'indicatore di sicurità di l'ozone.Certi purificatori d'aria chì utilizanu purificazione elettrostatica, disinfezione ultravioletta è generatori di ioni negativi ponu generà ozone durante l'operazione.Prestate attenzione à l'indicatore di ozone di u pruduttu.

04

migliurà l'aria interna

Chì altru pudemu fà ?

01

finestre aperte per a ventilazione

Questu hè u megliu modu per purificà l'aria interna.Quandu a qualità di l'aria in a cità hè bona, sceglite di apre i finestri à meziornu di a matina.A durata è a frequenza di u tempu d'apertura di a finestra pò esse determinata secondu u livellu di cunfortu di e persone di l'internu.

02

Umidificazione interni

Se l'umidità interna hè troppu bassu, aggravarà a diffusione di PM2.5.Utilizà un umidificatore d'aria per umidificà l'aria interna pò abbassà l'indice PM2.5.Di sicuru, s'ellu hè pussibule, fate un bonu travagliu di rimuzione di polvera in a stanza ogni ghjornu, è utilizate un pappu umitu per sguassate a finestra di a finestra di l'internu è u pianu quandu ùn ci hè micca accumulazione di polvera in a stanza.

03

riduce a contaminazione artificiale

Ùn fumà hè u modu più efficace per cuntrullà u PM2.5 indoor.Quandu si cucina in a cucina, assicuratevi di chjude a porta di a cucina è accende u cappucciu à u stessu tempu.

04

Sceglite i pianti verdi

I pianti verdi anu un bonu effettu di purificazione di l'aria.Puderanu assorbe diossidu di carbonu è gasi tossichi, è liberanu l'ossigenu à u stessu tempu.Raising more green plants is equivalent to create a small forest in casa.A pianta verde chì purifica l'aria interna hè Chlorophytum.In u laboratoriu, i pianti di spider ponu assorbe tutti i gasi dannosi in u cuntainer sperimentale in 24 ore.Suivi di l'aloe vera è u monstera, tutti dui anu effetti inespettati nantu à a purificazione di l'aria.


Tempu di post: 13-ghjugnu-2022