• purificatore d'aria all'ingrosso

I purificatori d'aria sò veramente efficaci per riduce a contaminazione di l'aria interna?

I purificatori d'aria sò veramente efficaci per riduce a contaminazione di l'aria interna?

Attualmente, a tecnulugia di purificazione di particulate in l'aria hè relativamente matura.Una urganizazione prufessiunale di teste hà pruvatu è evaluatu diversi tipi di prudutti di purificazione di l'aria, è hà realizatu esperimenti in situ in uffizii è case residenziali.I risultati mostranu chì l'usu di purificatori d'aria in uffizii è case.In edifici residenziali, a concentrazione di massa PM2.5 pò esse ridutta.

L'area di a casa è l'efficienza di purificazione di u purificatore sò diffirenti, è u tempu di purificazione necessariu hè diversu.Certi purificatori cù un bonu rendimentu necessitanu un tempu di purificazione più breve.Per esempiu, 1 ora pò riduce a concentrazione interna di PM2.5 da più di dui terzi.Chiudere e porte è e finestri di a stanza in u clima contaminatu, è u purificatore d'aria hà un certu effettu nantu à a riduzione di a concentrazione interna di PM2.5.

Capisce u principiu di purificazione di purificatore d'aria

Ci sò parechji tippi di principii di travagliu di purificatori d'aria, cum'è filtrazione, adsorption elettrostatica, reazzione chimica, è parechji tippi di purificazione cumminata.È certi batteri ghjucanu un certu rolu in u filtru.
A reazione chimica si riferisce à a purificazione efficace di l'aria interna per mezu di diverse tecnulugia di reazione chimica, cum'è a tecnulugia di ioni d'argentu, a tecnulugia di ioni negativi è a tecnulugia di fotocatalizzatore.A purificazione multipla si riferisce à a cumminazzioni di tecnulugia di filtrazione cù diverse reazzioni chimichi è altre tecnulugia.I purificatori d'aria esistenti utilizanu principalmente tecnulugia di purificazione multiple.

Novi requisiti per u novu standard naziunale per i purificatori d'aria

U standard naziunale "Purificatore d'Air" (GB / T 18801-2015) hè statu ufficialmente implementatu.U novu standard naziunale clarifica parechji indicatori core chì affettanu l'effettu di purificazione di i purificatori d'aria, vale à dì u valore CADR (volume d'aria pulita), u valore CCM (quantità cumulativa di purificazione), u livellu di efficienza energetica è u standard di rumore, più altu hè u valore CADR, più veloce hè efficienza di purificazione, più altu hè u valore di CCM, più inquinanti l'elementu di filtru purificatore d'aria purifica durante a so vita.

Questi dui indicatori riflettenu a capacità di purificazione è a sustenibilità di purificazione di u purificatore d'aria, è sò a chjave per ghjudicà a qualità di un purificatore d'aria.

Inoltre, i requisiti specifichi sò ancu datu per l'area applicabile, i requisiti di liberazione per sustanzi dannosi, u metudu di valutazione per i purificatori d'aria chjuchi è u metudu di valutazione per i dispositi di purificazione di l'aria.

Cumu deve i cunsumatori sceglie u pruduttu di purificazione ghjustu?

Ogni dispusitivu di purificazione di l'aria hè destinatu à a purificazione di i contaminanti.I tecnulugii di purificazione di l'aria cù diversi principii anu certi vantaghji, ma ci sò ancu limitazioni.

Quandu sceglite un dispositivu di purificazione di l'aria, u primu cosa da fà hè di determinà u scopu di purificazione, vale à dì chì tipu di contaminante per purificà.Se u principale contaminante di smog hè PM2.5, un purificatore chì hè efficace per PM2.5 deve esse sceltu.

Siconda, hè necessariu di sceglie un fabricatore regulare è identificà prudutti efficaci secondu u standard di purificatore d'aria (cum'è u valore CADR di riferimentu, u valore CCM, etc.).Per esempiu, quandu u valore CARD hè 300, l'area di stanza appiecabile hè 15-30 metri quatratu.

Inoltre, l'effettu di purificazione attuale di u purificatore d'aria hè ancu in relazione cù l'area di a stanza, l'efficienza energetica, u tempu di u funziunamentu, etc. À u listessu tempu, u rumore generatu da u purificatore deve ancu esse cunsideratu, chì ùn afecta micca u restu di ogni ghjornu.

222


Tempu di posta: 07-07-2022