• purificatore d'aria all'ingrosso

I purificatori d'aria sò una tassa IQ?

I purificatori d'aria sò una tassa IQ?

L'estiu hè quì è u smog hè andatu

A casa hè stata rinnuvata per un bellu pezzu

U purificatore d'aria ùn funziona micca?!

Dì NO à sta dichjarazione!

I purificatori d'aria ùn sò micca solu per a prevenzione di smog

Elimina ancu i contaminanti interni cum'è formaldehyde, benzene è ammonia

cunnosci?vene a primavera è l'estate

E cundizioni di l'aria interna pò esse peghju di l'invernu

Aumenta a rata di liberazione di contaminanti in l'estiu

Quandu u clima hè relativamente umitu, u tassu di liberazione di contaminanti interni cum'è formaldehyde, benzene, ammonia è altre sustanzi dannusu serà ancu aumentatu assai.Per i mobili in a casa, i contaminanti ùn sò micca liberati in pocu tempu (pò piglià à 15 anni per esse liberatu cumplettamente).

 

Frà elli, u formaldehyde, cunnisciutu com'è "u primu assassinu di l'internu", hè più attivu in a primavera è l'estiu chì in l'invernu.Perchè u puntu di volatilizazione di formaldehyde hè 19 ° C, quandu a temperatura hè più altu, l'intensità di volatilizazione hè più grande, è a cuncintrazione di formaldehyde aumenterà da 0,4 volte per ogni gradu di crescita di temperatura, soprattuttu quandu a temperatura aumenta in l'estiu, liberazione serà più intensu, è cuncentrazione pò ancu più di 3 volte normale.

 

Hè ancu per quessa chì parechje persone anu scontru prublemi: a mo casa hè stata rinnuvata per parechji anni, ma i contaminanti ùn sò micca stati dissipati.Appena a primavera è l'estate venenu, possu l'odore acre.

Nisuna circulazione d'aria in l'estiu

Quandu u clima hè caldu in l'estiu, l'aria condizionata in casa hè naturali per un bellu pezzu.È in generale quandu l'aria condizionata hè attivata, e porte è i finestri sò chjusi, a cunvezione trà l'aria interna è l'aria esterna hè ridutta, è a circulazione di l'aria ùn hè micca liscia.Naturalmente, i contaminanti liberati da i mobili ùn ponu esse diffusi in modu efficace.

Aumentu di i contaminanti interni

In a primavera è l'estate, u metabolismu propiu di u corpu è i cumpunenti volatili di diversi rifiuti domestici anu ancu aumentà, chì farà ancu più seriu a contaminazione di l'aria interna.U centru di surviglianza di l'ambienti interni hà fattu inspezioni ambientali nantu à e case è l'edifici di l'uffiziu, è hà truvatu chì i contaminanti di l'aria interna in l'estiu sò più di 20% più altu ch'è l'altri stagioni.

 

L'ambienti umidi è di alta temperatura hè ancu un "hotbed" per a proliferazione di microorganismi.L'inchiesta di ricerca mostra chì u 21% di i prublemi di qualità di l'aria interna sò causati da a contaminazione microbiana, chì include principalmente batteri, fungi, polline, virus, etc. In più di entra direttamente in u nostru corpu, sti germi ponu ancu passà per l'attaccamentu à particeddi minusculi. a polvara entra in u nostru corpu è causa danni à u nostru corpu.

leghjite questi Vi dumandate sempre s'ellu hè necessariu cumprà un purificatore d'aria?

Guangdong Liangyueliang

purificatore d'aria

Sterilizzatore d'aria medica

Eliminate u fumu di seconda mano è l'odore PM2.5

Implementa a sterilizazione per decompone l'odore di formaldeide

Impegnatu à furnisce un ambiente d'aria interna pulita


Tempu di post: 18-ghjugnu-2022