• purificatore d'aria all'ingrosso

A contaminazione di l'aria hè preoccupante, dunque i purificatori d'aria sò utili ?

A contaminazione di l'aria hè preoccupante, dunque i purificatori d'aria sò utili ?

11111111

A causa di l'aumentu cuntinuu di u clima di nebbia in l'ultimi anni

I valori di PM2.5 in parechje cità splodenu spessu

Inoltre, l'odore di formaldehyde, etc. hè forte quandu cumprà mobili per a nova decorazione di a casa.

per respira aria pulita

Sempre più persone cumincianu à cumprà purificatori d'aria

Allora i purificatori d'aria funzionanu veramente?

Di sicuru a risposta hè sì !!!

U purificatore d'aria pò detectà è cuntrullà a contaminazione di l'aria interna è a decorazione di formaldeide, è porta l'aria fresca in a nostra stanza.

chì include

 

1) Stabilimentu di particelle in l'aria, stallazione efficace di polvera, polvera di carbone, fume, impurità di fibre, caspa, polline è altre particelle inalate in sospensione in l'aria per evità e malatie allergiche, malatie oculari, malatie di a pelle è altre malatie.

2) Eliminate i microorganismi è i contaminanti in l'aria, uccidendu è distrugge in modu efficace i batteri è i virus in l'aria è in a superficia di l'uggetti, è à u stessu tempu sguassate i fiocchi di a pelle morta, u polline è altre fonti di malatie in l'aria, riducendu a diffusione. di malatie in l'aria.

3) Eliminate in modu efficace l'odori peculiari, sguassate in modu efficace l'odori strani è l'aria contaminata da i sustanzi chimichi, animali, tabacco, fume d'oliu, cucina, decorazione, basura, etc., è rimpiazzà u gasu interni 24 ore à ghjornu per assicurà un ciculu virtuosu di l'aria interna.

4) Neutralizza rapidamente i gasi chimichi, neutralizeghja in modu efficace i gasi dannosi emessi da composti organici volatili, formaldeide, benzene, pesticidi, idrocarburi nebulizzati, è vernici, è à u stessu tempu ottene l'effettu di alleviare l'incomodità fisica causata da l'inalazione di gasi dannosi.

Allora, i purificatori d'aria ponu veramente eliminà PM2.5?

 

I purificatori d'aria sò diventati un apparecchiu domesticu indispensabile per a prevenzione di nebbia in parechje famiglie.Anu un rolu significativu in a purificazione di l'aria interna.Puderanu detectà è filtrà PM2.5 in l'aria è prutegge in modu efficace a salute respiratoria di i membri di a famiglia.In tempu di nebbia, i purificatori d'aria anti-nebbia interni sò indispensabili.

I purificatori d'aria sò efficaci per sguassà a formaldeide?

 

Prima di tuttu, avemu da capisce chì u formaldehyde hè pruduttu da a decorazione è a materia prima, è ùn pò micca esse eliminata per un bellu pezzu.Per risolve permanentemente u prublema di formaldehyde, hè necessariu di caccià a fonte di contaminazione di a decorazione o materie prime da a fonte.Altrimenti, pò esse trattatu solu da formaldehyde, ma se u formaldehyde supera seriamente u standard, u trattamentu ùn pò micca esse cumpletu.U purificatore d'aria hè un mezzu ausiliariu.Hè ricumandemu per apre 24 ore à ghjornu, chì hà un certu effettu nantu à a rimozione di formaldehyde.

Allora chì purificatore d'aria hà u megliu effettu di eliminazione di nebbia?

 

A maiò parte di i filtri di purificatori d'aria sò cumposti da filtru HEPA è filtru di carbone attivatu.L'HEPA hè principalmente utilizatu per purificà i contaminanti solidi cum'è a polvera è PM2.5, mentre chì u filtru di carbone attivatu hè principalmente utilizatu per assorbe gasi volatili cum'è formaldeide è odore.

主图0004

Per fà chì a qualità di l'aria di l'internu scontri un certu standard pulitu, ci sò dui cundizioni necessarii.

Prima, hè necessariu di assicurà chì l'aria interna righjunghji un certu nùmeru di ventilazioni, vale à dì, u fanàticu custruitu in u pulitore hè obligatu à avè un certu voluminu d'aire.

Siconda, l'efficienza di purificazione primaria di u pulitore deve esse relativamente alta.U voluminu di l'aria pulita (CADR) hè una quantità fisica chì pò caratterizà quantitativamente e sopra duie cundizioni necessarie di un pulitore.

In generale, più grande hè u valore CADR, più altu hè l'efficienza di purificazione di u purificatore.Questu hè, u rapportu di l'aria pulita, chì influenza direttamente l'efficienza di purificazione.U più altu hè u valore CADR, u più altu hè l'efficienza di purificazione di u purificatore è più grande l'area applicabile.Pò esse vistu chì u CADR hè un indicatore impurtante per misurà se un purificatore d'aria hè eccellente, ma nutate chì questu ùn hè micca l'indicatore solu o dominante.


Tempu di post: 28-jun-2022