• purificatore d'aria all'ingrosso

Chì faci esattamente un purificatore d'aria?

Chì faci esattamente un purificatore d'aria?

手机

L'arrivu di una epidemia ci hà fattu tutti più prufondamente capisce chì a salute hè a più grande ricchezza.In quantu à a sicurità ambientale di l'aria, a furia di battìri è virus, l'attaccu di tempeste di sabbia, è l'eccessivu di formaldehyde in e case novi anu causatu ancu più è più amichi per attentu à i prublemi di qualità di l'aria.

 

À questu tempu, se cumprate un purificatore d'aria in casa, pò migliurà a purificazione di l'aria, è hà una bona adsorption, descomposition è trasfurmazioni per caccià u polline, l'odore, a polvera, u formaldehyde è l'altre contaminazione di decorazione o allergens, batteri, etc. Pò esse più benefica per a salute fisica è pò esse appiicata in parechji campi.Allora chì face ?

I purificatori d'aria sò particularmente populari in a vita perchè ponu esse aduprati in e famiglie è in l'industrii cummirciali o edifici.Per esempiu, quandu ci sò odori peculiari o sustanzi nocivi cum'è formaldehyde in a casa, l'usu di un purificatore d'aria pò sguassà l'odori, sguassate sustanzi dannusu, è rende l'aria più pulita.Inoltre, quandu ci sò i zitelli è i zitelli o donne incinte, anziani è zitelli in casa, se pudete aduprà un purificatore d'aria, pudete ancu permette à a vostra famiglia di assorbe l'aria sana è evità u dannu causatu da l'inalazione di sustanzi dannosi in l'aria. corpu.

主图00003洁康

I purificatori d'aria sò ancu assai usati in u campu cummerciale.Per esempiu, i saloni di bellezza, l'ospedali, i grandi centri commerciali è l'edificazioni di l'uffiziu high-end o l'edifici d'uffiziu high-end ponu ancu fà l'ambienti di sti lochi più favurevuli à a salute dopu l'usu di purificatori d'aria à grande scala, riflettendu high-end è high-end. - finisce a qualità di vita.

fornitore di purificatori d'aria (2)

I grandi fabbriche sò ancu propensi à pruduce sustanzi nocivi, è e persone chì travaglianu in questu locu per un bellu pezzu duveranu aduprà purificatori d'aria.Perchè i purificatori d'aria ponu adsorbe, decompone o cunvertisce i contaminanti in l'aria è migliurà a qualità di l'aria.In particulare, ci sò assai sustanzi nocivi in ​​i pianti chimichi.À questu tempu, l'usu di purificatori di l'aria pò sguassà in modu efficace e sustanzi chì ùn sò micca favurevuli à a salute umana emessi da e piante chimiche.

Purificatori d'aria pò ancu esse usatu in l'edificazioni.In particulare in i lochi chì sò stati infestati da polvera è nebbia per un bellu pezzu, i purificatori d'aria ponu ancu ghjucà un rolu impurtante.Pò assorbe u polu dannosu, è dopu esse purificatu da u filtru, libera sustanzi chì sò più benefizii per a salute umana.

181

Ci sò parechji tippi di tecnulugia di purificazione di l'aria, cum'è a tecnulugia catalitica, a tecnulugia di adsorption, a tecnulugia di cullizzioni di polvera elettrostatica, a tecnulugia di photocatalyst, a tecnulugia di ioni negativi è cusì.I tecnulugii materiali utilizati includenu carbone attivatu, fibri sintetici, fotocatalizzatori, generatori di ioni negativi è più.Parechje di i purificatori di l'aria d'oghje sò tippi cumposti, chì utilizanu una varietà di tecnulugia di purificazione è media materiale.Se sente chì l'aria in u vostru locu hè contaminatu, o vulete gode di una vita d'alta qualità, pudete aduprà un purificatore d'aria per ottene ciò chì vulete.Quandu sceglite, duvete sceglie una marca regulare.


Tempu di post: Jul-29-2022